Bitwa pomiędzy prowadzącymi w najnowszej kampanii promującej kanały Kuchnia+ i Domo+

„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.

Kuchnia+Domo

www.kuchniaplusdomo.pl

Profil widza Kuchni+ i Domo+ jest bardzo zbliżony. Przygotowaliśmy pierwszą w historii tych kanałów kampanię reklamową, która w swoim przekazie łączy te dwa brandy. Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem. Tym działaniem chcemy pokazać ich komplementarny charakter oraz wzmocnić ich znajomość i świadomość u obecnych oraz potencjalnych widzów
wyjaśnia Dagmara Radziuk, Brand manager kanałów lifestylowych Platformy CANAL+.

W ramach kampanii został przygotowany spot reklamowy z udziałem znanych i lubianych przez widzów prowadzących programy w obu stacjach.
Chcemy zaintrygować naszego widza, stąd pomysł na nieoczywisty spot, w którym prowadzący z obydwu kanałów przygotowują się do umownej bitwy
dodaje Dagmara Radziuk.

Kuchnia+Domo

Wystąpili w nim z Kuchni+: Andrzej Andrzejczak i Jurek Sobieniak ("M jak mięso"), Jagna Niedzielska ("Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek", "Widelcem po mapie") i Damian Kordas ("Widelcem po mapie"), David Gaboriaud i Matteo Brunetti ("Bitwa na smaki"), Andrzej Polan ("Czy na pewno umiesz gotować?", "Grillowa Polana"), Piotr Kucharski ("Kucharskiego pomysł na kuchnię"), Marieta Marecka ("365 obiadów Mariety Mareckiej"). Z kolei Domo+ reprezentowali: Artur Indyka ("TkaniNOWE kreacje", "Meblokreacje"), Tomasz Pągowski ("Remont w 48h"), Damian Urbańczyk ("Hotelowa Polska","Wyzwanie nowe mieszkanie"), Natalia Sosin-Krosnowska ("Daleko od miasta"), Wiesiek Skiba i Maria Semczyszyn ("Lifting wnętrz z Marią Semczyszyn" i "Pogotowie remontowe Wieśka"), Marta Czerkies ("Kupione i co dalej?") oraz Karolina Kudłacik ("Rośliny Karoliny").

Kuchnia+Domo

Nasza bogata, jesienna oferta programowa na kanałach Kuchnia+ i Domo+ to zarówno powracające sezony dobrze znanych programów, jak i nowe formaty z udziałem lubianych i docenianych prowadzących. Chcemy niezmiennie korzystać z ich doświadczenia i wiedzy, tak by dostarczać naszym widzom rzetelnych informacji i praktycznych porad, a także motywować ich i inspirować do zmiany codziennych nawyków czy przemiany ich przestrzeni
mówi Joanna Zawistowska, Kierownik ds. programowych kanałów lifestylowych i dokumentalnych.

Kuchnia+Domo

W jesiennej ramówce nowe programy Kuchni+ są przede wszystkim praktyczne: "M jak mięso" oraz "Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek" to, oprócz wspaniałych przepisów, garść niezbędnych i czasem zaskakujących porad, które każdy z nas może wykorzystać w swojej kuchni, aby gotowanie stało się prostsze i bardziej ekonomiczne. Nowością jest także format "Wielkie otwarcie" ukazujący kulisy intrygującego biznesu gastronomicznego i śledzący zmagania tych odważnych, którzy zdecydowali się na otwarcie własnego lokalu.

Kuchnia+Domo

Jesień w Domo+ to nie tylko powrót bardzo popularnej produkcji "Remont w 48h", prowadzonej przez Tomasza Pągowskiego, czy kolejny sezon "Daleko od miasta" z Natalią Sosin-Krosnowską. To także zupełnie nowa odsłona wnętrzarskich metamorfoz "TkaniNOWE kreacje" Artura Indyki oraz możliwość obejrzenia z bliska niezwykłych i nierzadko oszałamiających swoim rozmachem dzieł rodzimych architektów, zaprezentowanych w nowym formacie "Luksusowe domy z Omeną".

Kuchnia+Domo

Wraz ze startem kampanii odświeżone i połączone zostały profile Instagramowe kanałów, również fanpage na Facebooku będzie wspólny, tak by bardziej podkreślić ich komplementarność. Kampania jest realizowana poprzez Citylighty, w telewizji (Domo+, Kuchnia+, Planete+, Ale Kino+, Canal+ Sport), prasie (m.in. "KUKBUK", "Kuchnia", "Sielskie życie"), internecie (Onet, Interia, Wp), radio oraz social mediach (m.in. Facebook, Instagram).

Kuchnia+Domo

Za realizację spotu reklamowego odpowiada dom produkcyjny Papaya Films, reżyserowała go Julia Rogowska, muzykę skomponował Filip Kuncewicz, wokal The Blu Mantic (Matiwane D Mathews II). Kampanię opracował dział kreacji Platformy CANAL+ pod kierownictwem Arkadiusza Pawlika, zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.

Kuchnia+Domo

Kuchnia+Domo

UDOSTĘPNIJ:

Archiwum