DRUGI SEZON SERII „HOME STAGING” W DOMO+

W niedzielę, 29 czerwca na antenę Domo+, autorskiego kanału tematycznego platformy nc+, wraca produkcja własna stacji „Home staging – mieszkania do sprzedania”. Stacja zaplanowała 10 premierowych odcinków programu.

Seria, której drugi sezon widzowie będą mogli oglądać od 29 czerwca, w każdą niedzielę o 16:30 to pierwszy w Polsce program poświęcony niezwykle popularnej na świecie usłudze home stagingu, znanej w USA już od lat 70. XX wieku. Home staging to angielski termin oznaczający profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży. Różni się od tradycyjnie pojmowanej architektury wnętrz tym, że jest tani, szybki i ukierunkowany na sprzedaż lub wynajem. Celem tego zabiegu jest podniesienie wartości nieruchomości, a także przyspieszenie jej sprzedaży lub wynajmu.

Program prowadzi znana home stagerka Maria Semczyszyn, która w każdym z 10 odcinków pokaże widzom cały proces metamorfozy. Od momentu decyzji o sprzedaży lub wynajmie, przez zmianę wystroju, po kwestie promocji nieruchomości i finalizacji transakcji.

W pierwszym odcinku drugiej serii Maria odwiedzi znanego aktora i muzyka Rafała Olbrychskiego, który chce sprzedać swoje duże mieszkanie w Józefosławiu. Ogrodzone osiedle, baseny i bogaci mieszkańcy – tak wyglądają realia tej nieruchomości. Wśród bohaterów pozostałych odcinków znajduje się m.in. ekscentryczne małżeństwo w średnim wieku, które od pół roku nie może sprzedać starego mieszkania w bloku z wielkiej płyty, zlokalizowanego na warszawskim Ursynowie. Maria Semczyszyn pomoże także przedsiębiorczemu księgowemu, tacie pięcioletniej Mai. Mężczyzna postanawia sprzedać trzypokojowe mieszkanie w Piasecznie, w którym wcześniej mieszkał również z żoną.

Na zlecenie Domo+ serię zrealizowała firma Forward Group.

UDOSTĘPNIJ:

Archiwum