DOMO+ stawia na Dobry Wzór

DOMO+, pierwszy i jedyny polski kanał poświęcony designowi, objął patronat nad 20. edycją „Dobrego Wzoru”, konkursu na najlepsze projekty sztuki użytkowej dostępne na polskim rynku. Celem imprezy jest nagrodzenie produktów i usług, które wyróżniają się wysokim poziomem designu. Stacja jest patronem projektu od czterech lat.

Do tegorocznej edycji konkursu, w którym nagrodą jest unikalny znak i certyfikat jakości, wybrano ponad 1000 produktów i 200 usług. Będą one konkurować ze sobą w siedmiu kategoriach: dom, praca, sfera publiczna, usługi, nowe technologie, grafika użytkowa i opakowania oraz nowe materiały produkcyjne. Jury składające się z ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w sierpniu ogłosi listę finalistów, a 24 października w siedzibie Instytutu odbędzie się uroczysta gala wręczenia nagród.

- Stale dostrzegamy potrzebę wspierania i promowania polskiego wzornictwa. Nie tylko patronujemy wydarzeniom, ale też sami uczestniczymy w propagowaniu wiedzy o polskim designie. Wyprodukowany przez nas dokument „Poużywajmy sobie. Historia polskiego wzornictwa” w reżyserii Małgorzaty Olimpii Świderskiej świetnie ukazuje ponad 100-letni dorobek Polaków w tej dziedzinie – mówi Joanna Albin, brand manager kanałów lifestyle’owych platformy nc+.

Dobry Wzór istnieje od 1993 roku i jest pierwszą polską nagrodą za wzornictwo. Do dzisiaj uhonorowano nią 464 produkty i 3 usługi. Od 1995 roku tytuł Wzoru Roku przyznaje Minister Gospodarki. Z kolei od 7 lat prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego honoruje najlepszych Designerów Roku.

UDOSTĘPNIJ:

Archiwum