Program i konkurs „hotelove” hitem lipca w DOMO+

Najnowsza, autorska seria DOMO+ „hotelove”, w której Dorota Szelągowska ocenia najciekawsze polskie hotele, jest najchętniej oglądaną produkcją DOMO+ w lipcu. Na konkurs towarzyszący programowi widzowie wysłali już ponad 6,5 tysiąca zgłoszeń.

Program, w którym Szelągowska bierze pod lupę najciekawsze hotele, już w drugim tygodniu emisji znalazł się w top 5 najchętniej oglądanych pozycji z letniej ramówki stacji. Zajął też drugie miejsce pod względem oglądalności wśród polskich programów DOMO+ w 2012 roku. Serię zobaczyło już 330 tysięcy osób, co oznacza, że co siódmy widz stacji zetknął się z programem.

Serii towarzyszy dostępny na stronie www.domoplus.pl/ quizy/hotelove/ konkurs internetowy, który stał się najpopularniejszym quizem w historii kanału, a z każdym tygodniem wzbudza coraz większe zainteresowanie. W konkursie można wygrać wartościowe vouchery do hoteli, które są prezentowane w programie.

Specjalnie dla widzów programu Dorota Szelągowska prowadzi blog „hotelove opowieści” (http://dorota-szelagowska.domoplus.pl/blog-hotelove-opowiesci), w którym dzieli się wrażeniami z odwiedzanych miejsc, a zdjęcia z pobytu w poszczególnych hotelach umieszcza na fanpage’u DOMO+ na portalu facebook, gdzie informacje o programie są jednymi z najchętniej komentowanych przez rosnące grono fanów.

UDOSTĘPNIJ:

Archiwum