⚠ Już wkrótce zapraszamy na nową stronę Domo+ w ramach serwisu CANAL+ telewizja przez internet.
Informujemy jednocześnie, że strona zmieni swoją formę, a niektóre materiały i funkcjonalności nie będą dostępne.

Wiosenna metamorfoza DOMO+

W niedzielę, 1 kwietnia kanał DOMO+ startuje w zupełnie nowej oprawie antenowej. Zmiany obejmą także serwis www.domoplus.pl.

W nowej wersji pojawią się wszystkie elementy oprawy antenowej: jingle wizerunkowe, programowe, autopromocyjne, telesprzedażowe oraz reklamowe. Tematy poruszane w programach DOMO+: architektura, aranżacja wnętrz, ogród, remont stanowią punkt wyjścia do artystycznych impresji filmowych, które widzowie obejrzą aż w 12 odsłonach.

Koncept kreatywny nowej oprawy powstał w Dziale Kreacji CANAL+ Cyfrowy, we współpracy z Markiem Dawidem, jednym z czołowych twórców w świecie reklamy, który jest także reżyserem i operatorem nowych jingli antenowych. Autorem zdjęć brandingowo-wizerunkowych jest Grzegorz Nelec.

Nowa oprawa oddaje ducha kanału DOMO+ - jest piękna, inspirująca, nietypowa i bardzo designerska. W spotach uciekamy od oczywistości. Pokazujemy mini-etiudy filmowe. To "domo stories", czyli historie ilustrujące obrazy z życia, pokazane w taki sposób, by otworzyć widzowi furtkę do własnej interpretacji - tłumaczy Łukasz Słotwiński, Szef Działu Kreacji spółki CANAL+ Cyfrowy.

Nową oprawę antenową DOMO+ zrealizował Marek Dawid, jeden z najbardziej znanych twórców reklam, laureat nagrody dla najlepszego reżysera na Ogólnopolskim i Międzynarodowym Festiwalu Filmu Reklamowego CrackFilm.

Każdy jingiel DOMO+ jest krótką, archetypiczną historią. Tematy filmów wynikają z tego, czym zajmuje się DOMO+, przetworzone, pozwalają nam nacieszyć się swoją urodą w dość nietypowy sposób. Kluczem jest plakatowa, abstrakcyjna forma wizualizacji tego, na co patrzymy. Obserwowane przez nas obrazy są tak wyraziste, że przybierają formę znaku graficznego o sile podobnej do oddziaływania logo – mówi Marek Dawid, reżyser jingli.

Zmiana oprawy antenowej DOMO+ jest kontynuacją działań rebrandingowych rozpoczętych w listopadzie ubiegłego roku. Wraz z uruchomieniem wersji HD, zmieniła się identyfikacja wizualna stacji. Nazwa i logotyp zostały opatrzone znakiem "+", symbolizującym jakość i przynależność do rodziny autorskich kanałów spółki CANAL+ Cyfrowy, w tym stacji premium CANAL+ oraz do platformy CYFRA+, która oferuje je na wyłączność spośród satelitarnych operatorów płatnej telewizji.

UDOSTĘPNIJ:

Archiwum