Tytanowe Oko dla Domo

Debiut Domo, pierwszego polskiego kanału poświęconego urządzaniu wnętrz, architekturze i ogrodom, produkowanego przez spółkę CANAL+ Cyfrowy, został nagrodzony Tytanowym Okiem w kategorii Wydarzenie Roku na IV Festiwalu Kanałów Tematycznych.

Festiwal odbył się w dniach 19-21 października w Ossie podczas XXXV Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2009. Spółka CANAL+ Cyfrowy, producent Domo, została także nominowana do nagród w dwóch pozostałych kategoriach: Kampania promocyjna oraz Współpraca z operatorami. O wyborze zwycięzców decydowało pięcioosobowe jury powołane przez Prezesa Zarządu PIKE.

„Tytanowe Oko to nagroda, która jest dla nas bardzo ważna. Dowodzi, że Domo, nasz najmłodszy kanał, zyskał uznanie nie tylko wśród widzów, ale również wśród naszych partnerów biznesowych. Po roku działalności docieramy z sygnałem do ponad 2,2 mln gospodarstw domowych.” - mówi Małgorzata Seck, dyrektor zarządzająca Domo.

UDOSTĘPNIJ:

Archiwum