Kuchnia.tv i Domo z nowym partnerem

Kuchnia.tv i Domo, kanały tematyczne produkowane przez CANAL+ Cyfrowy, oraz firma Amica, największy krajowy producent sprzętu AGD, podpisały umowę, na mocy której Amica została partnerem obydwu stacji.

W ramach umowy Amica wesprze programy produkowane na zlecenie Kuchni.tv i Domo, udostępniając swoje sprzęty AGD, które zostaną wykorzystane w nowych odcinakach serii „Adam po pracy”, emitowanej na antenie Kuchnia.tv oraz w najnowszej produkcji Domo - „Domokreacje”. W ramach współpracy organizowane też będą konkursy dla widzów obydwu kanałów, w których nagrody ufunduje Amica. „Czujemy się zaszczyceni, że produkowane przez spółkę CANAL+ Cyfrowy kanały lifestylowe Kuchnia.tv i Domo, zyskały tak renomowanego partnera, jakim jest Amica, z którym łączy nas dbałość o wysoką jakość i dobry design” – mówi Małgorzata Seck, dyrektor zarządzająca Kuchni.tv i Domo.

Marka Amica jest liderem rynku AGD w Polsce i jedną z najcenniejszych polskich marek. Firma posiada szeroką i zróżnicowaną ofertę handlową, która obejmuje zarówno sprzęt wolnostojący: kuchnie gazowe, gazowo-elektryczne, elektryczne, w tym z płytą ceramiczną, sprzęt chłodniczy, pralki, zmywarki, okapy, kuchenki mikrofalowe oraz cieszący się coraz większą popularnością sprzęt do zabudowy. Produkty Amiki spełniają wszystkie wymagane normy i posiadają polskie oraz międzynarodowe certyfikaty jakości. Amica jest także marką darzoną największym zaufaniem w kategorii dużych urządzeń gospodarstwa domowego, chętnie wybieraną przez klientów, co potwierdzają badania niezależnych ośrodków badawczych.

Kuchnia.tv to pierwszy w Polsce kanał kulinarny, prezentujący przystępną i inspirującą kuchnię z całego świata. Jest nadawany od 6:00 do 5:00. Najmocniejsze punkty ramówki to m.in. programy Jamie’go Olivera, Anthony’ego Bourdain’a, Jamesa Martina i Marthy Stewart, a także produkcje polskie zrealizowane na zlecenie Kuchni.tv: „Wino – instrukcja obsługi”, „Adam po pracy”, „Atelier smaku”, „Jak Piotr przykazał” czy program dla najmłodszych widzów „Little Chef”. Uzupełnieniem anteny jest bogaty serwis internetowy www.kuchnia.tv. W 2006 roku, zaledwie po miesiącu działalności, kanał został uznany za Debiut Roku przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej, a w maju 2007 roku został uhonorowany Kulinarnym Oskarem w kategorii Program Telewizyjny. Obecnie Kuchnia.tv dociera do blisko 2,8 miliona gospodarstw domowych poprzez platformę cyfrową CYFRA+ sieci kablowe. Producentem i nadawcą kanału jest spółka CANAL+ Cyfrowy.

DOMO to pierwsza polska telewizja poświęcona tematyce domu i ogrodu. Istnieje od 2008 roku i nadaje program w godzinach od 7.00 do 4.00. Domo to okno na świat designu i wielkiej architektury, furtka do najpiękniejszych ogrodów. To propozycja dla osób, które budują lub wykańczają dom, remontują i urządzają mieszkanie czy majsterkują. Ramówka stacji składa się z serii poradnikowych, filmów dokumentalnych, programów rozrywkowych i reality oraz filmów i serii fabularnych, których tematem przewodnim jest architektura, urządzanie wnętrz i ogrodnictwo. Domo prezentuje licencjonowane programy najlepszych dystrybutorów i producentów z całego świata. Proponuje też trzy polskie formaty: program poradnikowy dla osób planujących kupno domu lub duży remont „Na mur-beton”, dla majsterkowiczów „Samowkręt” oraz „Dom z pomysłem”, autorstwa Maryli Musidłowskiej, specjalistki od aranżacji wnętrz. Obecnie Domo dociera do ponad 2,2 miliona gospodarstw domowych poprzez platformę cyfrową CYFRA+ i sieci kablowe. Producentem i nadawcą kanału jest spółka CANAL+ Cyfrowy. Więcej informacji na www.domo.pl.

UDOSTĘPNIJ:

Archiwum