Rusza Domo

Po wakacjach wystartuje Domo. Producentem i nadawcą kanału jest spółka CANAL+ Cyfrowy.

Domo to propozycja dla osób zainteresowanych budowaniem, remontowaniem, aranżacją wnętrz, designem i architekturą, a także projektowaniem i pielęgnowaniem zieleni. Na antenie oprócz serii poradnikowych gościć będą filmy dokumentalne, programy rozrywkowe i serie reality oraz filmy fabularne. Stacja realizować będzie też własne produkcje we współpracy z ekspertami rynku budowlanego i dekoracyjnego.

„W Polsce, gdzie zima trwa co najmniej pół roku, ludzie spędzają większość czasu w domu, dlatego też wszystko, co jest z nim związane, staje się bardzo istotnym elementem życia.” ­ mówi Małgorzata Seck, Dyrektor Zarządzająca Domo.

Grupa docelową Domo są kobiety i mężczyźni 20+ poszukujący inspiracji dla domu i ogrodu, osoby, które cenią piękno otoczenia i funkcjonalność przestrzeni.

Dyrektor Zarządzającą Domo jest Małgorzata Seck, stanowisko Brand Managera objęła Joanna Albin, a PR-em zajmuje się Anna Pietraszek-Milewicz (Agencja Pi-aR+).

Domo będzie nadawany od września, początkowo w godzinach 7:00–01:00, docelowo planowana jest emisja całodobowa.

W momencie startu kanał będzie dostępny na platformie cyfrowej CYFRA+ w pakiecie podstawowym i w wybranych sieciach kablowych.

Domo współpracuje z agencją brandingową Mamastudio, która jest autorem nazwy i logotypu kanału oraz będzie odpowiedzialna za branding i kampanię reklamową wprowadzającą kanał na rynek. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG, zaś sprzedażą czasu reklamowego Domo zajmie się dom sprzedaży ATMedia, obsługujący również pozostałe kanały spółki.

UDOSTĘPNIJ:

Archiwum